środa, 26 sierpnia 2015

Basic set



Wzorzyste spodnie to propozycja idealna na lato.
Wyglądają świetnie do lekkich, jednokolorowych bluzek i szpilek, a przy tym wprowadzają troszkę zamieszania przy jednolitych kolorach.
Czasem taki minimalizm to najlepsze wyjście, zwłaszcza, kiedy brak pomysłu na strój a musimy szybko się przygotować. Na spotkanie wystarczy założyć na wierzch marynarkę, a w wersji wieczornego party - zdjąć ją :)
Żółty to jeden z moich ulubionych kolorów, dlatego wybór był w tym przypadku oczywisty. Świetnie kontrastuje z włosami i lekko opaloną skórą.
Jak Wam się podoba?







Bluzka/blouse - H&M
Spodnie/trousers - Peperuna
Szpilki/heels - Guess

33 komentarze:

  1. podoba mi się to lekkie zamieszanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba troszkę chłodno było bo widać gęsią skórkę na rękach wrrrr :( aż szkoda tego lata :( A stylizacja extra! Uwielbiam takiego rodzaju spodnie! Kolory na lato - super a do tego są mega wygodne i praktyczne :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciepło, zapewne zawiał wietrzyk a u mnie o gęsią skórkę nie trudno :)

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz:) cudowne spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinko, mnie się zawsze podobasz! :) a teraz już nie pracuj , odpoczywaj! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię żółć, mnie się więc baaaardzo podobasz :)

    P.S. Mam nadzieję, że odpoczywasz za wszystkie czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo mi się podoba, jest taki letni ale zarazem elegancki :)
    Bardzo podobają mi się tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bardzo mi sie podobają jak i cala stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio uwielbiamy tutaj zaglądać! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeej jakie piękne kolory <3
    aż miło oko nacieszyć tymi nasyconymi barwami, od razu sama gęba się uśmiecha do monitora :)

    piękne spodnie i piękna żółć- też uywielbiam ten kolor <3
    Całość na meeeeega tak !

    super wyglądasz k0chana :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie zestawiłaś te spodnie z butami i koszulką;)

    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz! Cudowne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega look! :) Spodnie są fantastyczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat za żółtym nie przepadam, ale Tobie mega pasi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prze za je biście z tą opaloną skórą. Jest extra - Kamil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalona to ja jestem dopiero teraz, po powrocie z urlopu :)

      Usuń
  15. Cudowne są te spodnie, do tego żółte dodatki i wyszła bomba ! A piesek z tyłu cudowny, mam takiego samego ♥
    http://whisperyourlove.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się bardzo podoba :) zwłaszcza spodnie, jak ja bym chciała takie nosić...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie!! pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń