wtorek, 2 września 2014

Back to black...



Im zimniej, tym ciemniej. I na zewnątrz w sensie pogody i w kwestii strojów ludzi na ulicach. Taki przywilej jesieni, zakrada się melancholia i odruchowo sięgamy po czerń, granat, szarość i brązy.
I mnie to nie omija, a chłód nadchodzącej pory roku odczuwam właściwie od powrotu z urlopu. Raptem trzy tygodnie temu wygrzewałam się na bałtyckiej plaży i kąpałam w morzu, a mam wrażenie, jakby to było bardzo dawno temu. Po upałach nie ma śladu, ich miejsce zajęły kapryśne, półdeszczowe dni i noce. Dlatego właśnie, pomimo, że niedziela była słoneczna, zestaw total black. Jedyną kropelką koloru są wstawki w adidaskach. Jest wygodnie, bo jadąc na wieś wiem, że tak właśnie musi być. Nie lubię chodzić po trawie w szpilkach, tym bardziej biegać z małym rudym szaleńcem, który nie odpuści mi nigdy. Stoi, szczeka i przynosi piłkę, nie ma siły, trzeba się z nim pobawić.
Pics by Mama.



Adidaski/shoes - Nike
Spodenki/shorts - Stradivarius
Bluza/blouse - Reserved

47 komentarzy:

  1. A myślałam, że to kombinezon:)

    Fajny look, podoba mi się całość.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chociaż nie pogardziłabym takim kombinezonem :)

      Usuń
  2. Bluza bardzo mi się podoba ! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki wyglądają rewelacyjnie. Zresztą nie tylko one. Całość genialna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest bardzo w moim stylu! Super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaale masz kochanego pieska :) pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne butki:)
    pozdrawiam woman-with-class.bligspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, ale przecież nie jest jeszcze tak znowu zimno ;P
    ja dziś wyprułam w golfie i kurtce i myślałam, że się ugotuję.
    owszem, wieczory i ranki są chłodne, jest wilgotno (powietrze, powietrze wilgocią pachnie już bardzo), ale jeszcze się nie marznie.
    no, chyba, że moje podłódzkie tereny to teraz biegun ciepła jakiś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja marznę jak tylko temperatura spada poniżej 20 stopni :) Tak już mam.

      Usuń
    2. szczerze mówiąc - ja na ogół też.
      jak wiatr jest zimny.
      dlatego taka zdziwiona jestem, że wszyscy narzekają na zimność, a ja się jeszcze trzymam ;P

      Usuń
  8. fajna fryzura i wygodny strój:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :) fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam jeszcze korzystam z ciepelka i kolorow, jeszcze jakos nie umiem dpuscic do siebie mysli ze lato sie skonczylo...na jesienne kolory jeszcze mamy duuuzo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w czerni, aż zazdroszczę :) Fajny zestaw, wygodny ale dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. JA też sięgam po ubrania w ciemnych kolorach, ale teraz jeszcze mam nadzieje, że nie będę musiała tego już robić. Mają wrócić jeszcze ciepłe dni na chwilę ;) Slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wróciły Olu, bo chętnie bym jeszcze pochodziła w sandałkach i sukienkach!

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tez jesien pachnie czernia, szarosciami, brazami... Ale sie nie przejmuje, bo to moje ulubione barwy. Ty w czerni jestes rownie piekna jak "w kolorze";) Swietna bluza!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarny bardzo Ci pasuje :) elegancko a jednak sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń wielbię ponad wszystkie inne, więc jak dla mnie czy słońce,czy deszcz zawsze będę na tak:-)Super luźny set,Ty w nim świetnie wyglądasz, więc wszystko pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, na początku myślałam że to jakiś komplet bo tak jakoś fajnie do siebie pasuje góra i dół, a tu niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda to jak kombinezon, świetny zestaw :)

    --> FASHION PACIFIC <--

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja, wszystko ze sobą fajnie współgra, góra trochę elegancka, buty całkiem sportowe, a razem wyglądają cudownie!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerń jest super, do niedawna to był mój ulubiony kolor! Bluza piękna i Ty także! Pozdrawiam, Bogna http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam czerń, czuję się w niej chyba najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja, buty tworzą genialny klimat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz kochana obłędnie!
    PS. Do zobaczenia na imprezie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz w czarnym. I bardzo podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  26. połączenie z tymi butami to strzał w dyche :)

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie w czerni!
    i do tego buty, jakie lubię

    OdpowiedzUsuń
  28. cześć, ZAPAMIĘTAŁEM ADRES :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak wizytówki nie były potrzebne :) Dobra nazwa to połowa sukcesu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. idealny set! Szorty boskie, świetne dla Twoich nóg!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny secik :) Te krótkie szorty bardzo podkreśliły Twoje nogi, cudo :)

    OdpowiedzUsuń