poniedziałek, 7 października 2013

Dama pik...


Dama Pik... Dama PIK, PIKowa, a może PIKowana?
Nie da się ukryć, że zakochałam się w TEJ bluzie gdy tylko pojawiła się w nowościach w połowie września. Szukałam czegoś nietuzinkowego i w jesiennym kolorze, czyli butelkowa zieleń lub szlachetne bordo. I znalazłam.
Zestawiłam ją z ołówkową spódnicą za kolano, wygrzebaną gdzieś z dna szafy. Taki fason znów pojawił się w sieciówkach jako "nowa kolekcja", cóż, u mnie to nic nowego, bo mam ją już dwa lata. Moda znów zatacza koło jak widać.
Czapkę kupiłam niedawno i noszę non stop, niestety nie uchroniło mnie to przed zapaleniem zatok. Jak wiecie, drugi tydzień choruję, jeszcze do środy siedzę w domu, muszę skończyć antybiotyk. Dostaję już przysłowiowego "kota" bo jestem człowiekiem żyjącym dość intensywnie i takie nicnierobienie mnie strasznie denerwuje. Nadrobiłam zaległości w książkach i serialach, z nudów od nowa oglądam "Seks w wielkim mieście" :)

Za zdjęcia dziękuję Adze z bloga Gneshka, obróbka moja.

P.S.  Jeśli chcecie kupić taką bluzę lub inny ciuszek w PRESKA, na hasło "modaitakietam" macie 5% zniżki!
P.S.2  W następnym poście konkurs z mnóstwem nagród - kosmetyki i bizuteria - bądźcie czujni!


 Botki/boots - Reserved
Spódnica/skirt - River Island
Bluza/blouse - PRESKA
Kurtka/jacket - Choies
Naszyjnik/necklace - DIVA
Czapka/beanie - no name

Romwe Columbus Day Weekend Sale

Up to 74.92% off

From 10/08 to 10/14, whole week!

Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/Columbus-Day-Weekend-Sale-c-322.html?wn


70 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia!! ♥
    Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz obłędnie :) genialna bluza :) świetnie wyglądasz w takiej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja i aranżacja- perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce do zdjęć wybrałaś :D
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, cudowna ta bluza ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, jesienny zestaw :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. Ołówkowe spódnice cudne są jak ktoś ma długie nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, to jeszcze kwestia proporcji. Ja nie mam długich nóżek, ale jestem szczupła więc wygląda to nieźle.

      Usuń
  8. Bajecznie... ! Dech zapiera. Wyglądasz perfekcyjnie. Bardzo spodobało mi się połączenie ołówkowej spódnicy z czapką - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajnie dobrałaś kolorystycznie tło do stylizacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ac jestem zachwycona dama;p hi hi oraz miejscem zdjęć:)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w takich falowanych włosach. Zestaw też bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor bluzy i moja ulubiona ostatnio długość spódnicy. Podoba mi się jak obrobiłaś zdjęcia. Jeszcze to niesamowite tło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylowo ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja, chetnie bym zalozyla calosc
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zarąbisty zestaw i te kolory-wow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana- wyglądasz cudownie a zdjęcia są przepiękne!!! aż nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomita bluza, całość świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. mega! pięknie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny zestaw i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. postawiłbym na skórzaną spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tło zdjęć jest przepiękne, wyglądasz genialne, śliczna jest ta pikowana bluza, chyba sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest genialna <3 Swietna całość :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie kochana wyglądasz ! Piękna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świeeeeetny ten pik!! :) Wstęp do posta mi się spodobał :D hehe fajnie :)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. ta bluza jest świetna! Sama zastanawiałam się nad jej kupnem ;p całość prezentuje się uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, bo jest świetna! I pamiętaj o kodzie rabatowym :)

      Usuń
  26. podziękować / bo właśnie przymierzam się do zakupu tej bluzy w kolorze białym... świetna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny zestaw, szczególnie ta bordowa bluzka mnie kręci! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look absolutely stunning!!! LOVE everything about this outfit! Great fitting skirt and I love your hair!!! Great photos!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Brak słów!
    Przepiękne zdjęcia!
    Wyglądasz cudownie, bardzo przemyślany zestaw, bardzo szybko się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć to zestaw spontaniczny, nie było tu dużo myślenia :)

      Usuń
  30. zmieniasz się, ale tylko na plus, uwielbiam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, strasznie mi się miło zrobiło :)

      Usuń
  31. genialnie wyglądasz;) bardzo mi się podoba!!!!

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow :) świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się połaczenie czerni z burgundem :)

    Buziaki;*
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. super bluza, tez poluje na cos w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieję z zachwytu :] Kocham to! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Pikowana Damo, proszę oddaj Kasi tę bluzęęę, proszę, proszę, proszę! Przepiękny kolor i to pikowanie, naprawdę piękna, świetnie leży, a tło zdjęć idealnie do niej pasuje. Super! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie to żebym Cię szczuła, ale przy Twojej karnacji, nieco ciemniejszej od mojej wyglądałabyś w niej genialnie :)

      Usuń
  36. Kapitalne zdjęcia, kapitalna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow! Zachwyciłaś mnie zdjęciami, są piękne!
    A co do bluzy... genialna jest, sama z chęcią bym sobie taką sprawiła:)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz! bluzka jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. nagrody, nagrody, nagrody, hurra! :D
    a tak serio - bluza trochę nie mój styl (styl a'la podstawówka, niedługo o opatentuję :D), ale spódnica jest genialna, chociaż bardziej leżałaby mi (to znaczy Tobie, bo przecież nie przy moich nogach), gdyby była przed kolano. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny zestaw i zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna, stylowa...i mega kobieca!! :) Paula wyglądasz bajecznie. :) ps. śliczne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super połączenie - bluza i wąska spódnica! Można wiedzieć jaki rozmiar bluzy - czy wypada na większą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciężko powiedzieć, czy wypada na większą, bo fason ma być trochę oversize. Ja noszę XS/S a bluza to XS i jak widać jest właśnie taka luźniejsza. Sugeruję zakup rozmiaru noszonego, a na hasło modaitakietam masz 5% rabatu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  43. świetna ta bluza i piekne miejsce wybralas na zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super sesja, uwielbiam takie czapki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna sceneria i ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Cię w jesiennym wydaniu.Czerń i burgund świetnie do Ciebie pasuje:) Poza tym nie byłabym sobą gdybym nie zachwyciła się samymi zdjęciami i miejscem w którym były robione!
    Też mi się marzy pikowana bluza. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie wyglądasz, w barwach jesieni bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń