poniedziałek, 2 września 2013

Every breath you take...

Every breath you take... - MODNAPOLKA.pl

Zestaw z weekendu, zupełnie nie pasujący do mojego poniedziałkowego samopoczucia. Na fotkach jest pogodnie, kolorowo, kwiatowo... Tymczasem jesień zagościła na dobre, tak się jakoś szaro-buro zrobiło i podobnym nastrojem dziś dysponuję... Być może wpływ na to mają zatoki, które już dają mi znać o zmianie pory roku, zaczynają boleć... Ale - koniec marudzenia!
O ciuchach więc będzie, co jest zapewne zaskoczeniem dla niektórych :) Kwiatowa marynarka zapadła mi głęboko w serce, żałuję, że zamówiłam ją dopiero teraz. Ma świetny materiał, ciekawy fason i ogólnie jest idealna! Do kompletu wzięłam czerwone kolczyki - świecidełek pełna szuflada, a w uszy same srebrne lub złote, czas na kolor! A że podobno ja "jestem" czerwienią, wybrałam właśnie te.
Dół to znana wszem i wobec oliwkowa spódnica. Bardzo ją lubię, co chyba widać :) Odrobina szaleństwa w postaci złotych szpilek i torebki to wykończenie tego zestawu na pożegnanie lata. I buty i torebka poczekają sobie teraz do kolejnego sezonu, marynarkę i spódniczkę może zdążę jeszcze założyć, choć znając siebie (zmarźluch doskonały!) marne szanse...


Szpilki/pumps - no name
Spódnica/skirt - Stradivarius
Koszulka/shirt - New Yorker
Żakiet/jacket - OASAP
Torebka/bag - no name
Kolczyki/earrings - OASAP

42 komentarze:

  1. świetna marynarka! no i oczywiście ten warkocz! ja niestety nie mogę takiego mieć :( za mało włosów... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia daje radę, sama bym sobie nie zaplotła :)

      Usuń
  2. świetny zestaw ! piękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. outfit - wiosennie, a jesień za oknem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka jest cudowna, i pasuje do Twojej urody idealnie :0 Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękną marynarkę, obłędnie w niej wyglądasz! W spódniczce jestem zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, śliczna stylizacja. :) U mnie dziś paskudnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotki...a stylizacja boska :)


    Wszystko pięknie razem ze sobą połączone :)


    Wspaniale :)



    POZDROWIENIA

    TORI DIS.
    ZAPRASZAM NA NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  9. ta marynarka pasowałaby mi do moich spodni:)pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny masz żakiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, kolorowy zestaw! I jeszcze ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna jesteś i ta fryzurka:)

    pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódnica i buty boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki zestaw bardzo do Ciebie pasuje! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica i rewelacyjne buty. :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jak bym nie potrafiła tak łączyć wzorzystych i kolorowych... gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty jesteś idealną kobietą monochromatyczną :)

      Usuń
  17. Bardzo ładny motyw kwiatowy- taki soczysty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Paulina,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 900.000 page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie wygladasz ! :) Zakiet jest obledny, i bardzo fajnie dopasowalas domniego karminowe dodatki i stonowana spódniczke<3

    OdpowiedzUsuń
  20. u lala warkocz niesamowity :) śliczny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny i bardzo pozytywny set a żakiet cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno, Tobie ślicznie we wszystkim, ale rzeczywiście buzia trochę melancholijna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny kolorowy zestaw. Bardzo mi sie pdoba zestawienie takich kolorow. Te zlote szpilki to ja juz podziwialam w innym poscie i nadal mi sie szalenie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory połaczone rewelacyjnie!!!! mega ten floral kochana! uwielbiam na ciebie patrzeć
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej Kochana ale ślicznie wyglądasz! :) Jak piękna laleczka :)
    A poprzednie looki ach och :) Ten z koronkową bluzką i szortami mmmmm :)
    buziaki z Finlandii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dotarli cali i zdrowi, to dobrze! Czekam na fotki ze ślubu :) Buziaki!

      Usuń
  26. przepiękna jest ta marynarka! podoba mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją na blogosferze ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Bardzo pasują ci te tonacje kolorystyczne ;))
    Zdjecia genialne!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marynarka jest po prostu przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  29. powalasz tą stylizacją:) naprawdę jest fajnie przemyślna, żakiet jest przepiękny, ale spódniczka i szpilki też mi się podobają:) zapraszam do mnie na nowy wpis:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa marynarka

    OdpowiedzUsuń