niedziela, 5 maja 2013

Przewodnik jeansowy...


Każdy, kto jest w Częstochowie musi koniecznie zobaczyć Jasną Górę, przepiękny klasztor paulinów, umiejscowiony na wzgórzu w centrum miasta. Obiekt ten jest otwarty dla zwiedzających i pielgrzymów, w Bazylice lub Kaplicy odbywają się msze, można również pospacerować po Wałach obronnych, gdzie są stacje Drogi Krzyżowej. Z Wieży jasnogórskiej widać przepiękną panoramę Częstochowy, zaś pasjonatom historii polecam odwiedzić skarbiec, pełen darów, składanych na przestrzeni wieków m.in. przez Królową Bonę, Jana III Sobieskiego, Zygmunta III Wazę...
Pisałam już, że ten długi weekend spędzam z koleżanką z Trójmiasta, więc wizyta na Jasnej Górze była jednym z punktów programu. Zaliczyłyśmy wszystkie wymienione wyżej miejsca, poza Wieżą, na którą Dorotka weszła sama, ja mam potworny lęk wysokości. Schody są tam dookoła ścian, z pustym środkiem, tzn. widać sam dół, dla mnie okropne wrażenie. Weszłam na tą Wieżę raz, jako nastolatka. Schodziłam przy ścianie, z zamkniętymi oczami, trzymana za jedną rękę przez kolegę, za drugą przez kuzynkę. Nigdy więcej!!
Jednocześnie wyjaśnił się tytuł posta, już wiecie dlaczego przewodnik, a na zdjęciach widać również, czemu jeansowy. Wszystkie miejsca religijnego kultu wymagają odpowiedniego stroju, długich spodni lub spódnic, braku dekoltu itp. Ten zestaw pasuje idealnie. Denimowy mundurek ożywiony czerwonymi szpilkami i torebką. Jak zwykle, w długi wolny weekend pogoda nie dopisała, więc ramoneska również jest niezbędna.


Szpilki/pumps - Zara
Spodnie/jeans - Bershka
Koszula/shirt - OASAP
Kurtka/jacket - Stradivarius
Torebka/bag - OASAP

30 komentarzy:

  1. byłam na Jasnej Górze 2 razy-raz z pieszą pielgrzymką a drugi raz prywatnie, autem pojechaliśmy:)widok z wieży rzeczywiście przepiękny...mogłabym tam stać godzinami:)na szczęście nie mam lęku wysokośi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;) zdecydowanie pasuje ci taka kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie akcent na czerwoną torbkę i buty:) bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna czerwona torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny,pierwsze foto<3

    OdpowiedzUsuń
  6. rewalka jak zawsze, a ta Twoja torebka jest mega!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szpili! są mega! aaa! swietna stylizacja, czerwony doskonale ożywia całość;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, podziwoam za umiejętność połaczenia denimu , mi sie to nigdy nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw idealny na takie zwiedzanie :) a te buciki są świetne+ pierwsza fotka-cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone akcenty świetnie tutaj wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i oczywiście Twój look:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam łączenia jeansu w różnych kolorach! Pięknie wyglądasz :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię do jeansów czerwone dodatki!
    Pięknie!
    Ostatnio też byłam cała jeansowa;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie to moi faworyci w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj biedna byłaś schodzac z tych schodów.... A stroj masz idealny na taka wycieczkę !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne połączenie jeansu z jeansem i czerwienią, bardzo lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lęk wysokości to ja rozumiem jak nigdy, a co do pogody to w Irlandii Północnej to dziś było cudownie. Ciepło, słonecznie, krótki rękaw i klapki...pierwszy dzień od kilku miesięcy.Bo u nas dzisiaj jest święto i dzień wolny od pracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie torba, ale nie podoba mi sie to, ze dobralas do tego zestawu szpilki z dzetami. Polaczenie ich z casualowym strojem nie wyglada dobrze.

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio przekonałam się, że to całkiem dobre zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale wygladasz, czerwien ladnie rozjasnila calosc.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czerwone dodatki, dlatego jestem na tak! :) Jedyne czego mi brakuje to pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny ten czerwony akcent, ożywia stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety muszę być na nie:( Spodnie optycznie pogrubiają , koszula zapięta pod samą szyję przy okrągłej twarzy również baaardzo obciąża sylwetkę. To wszystko w połączeniu z dość ciężką skórą niestety przytłacza i dodaje niepotrzebnych kilogramów :( A szkoda po piękna z Ciebie kobieta.

    OdpowiedzUsuń