sobota, 1 września 2012

If...


Z czym kojarzy się Wam pierwszy września? Niektórym na pewno z prezentami, bo mają tego dnia urodziny :) Mnie z dwiema rzeczami, największą porażką gatunku ludzkiego oraz rozpoczęciem roku szkolnego. Tak, wiem, że dla osób w wieku szkolnym największa porażka i początek szkoły to to samo :), ale mnie chodzi o co innego, o rocznicę wybuchu II Wojny Światowej. Lubię historię i oglądam dużo programów o tej tematyce na DIscovery i National Geographic, mam także wiadomości od naocznego świadka, mojego Dziadka, który przez 3 lata był uwięziony w obozie koncentracyjnym. Każda wojna jest złem, ale to, co działo się ponad 70 lata temu, jest niewyobrażalne. 50 milionów ludzi zginęło przez mrzonki szaleńca o rasie panów, a wszystko w cywilizowanej Europie. Gdzieś kiedyś przeczytałam takie zdanie-"człowiek to najokrutniejsze ze zwierząt", wszystkie konflikty zbrojne ukazują to niestety w całej pełni.
Wracając do skojarzenia z rozpoczęciem szkoły, dziś zestaw na taką właśnie okazję. Tak sobie myślę, że gdybym nadal chodziła do szkoły, ubrałabym się właśnie tak. Klasyczna koszula, spodnie i męskie szelki. Czerwona torebka ożywia wszystko, idealna byłaby tu jeszcze czerwona szminka, ale na rozpoczęcie roku nie wypada, sami rozumiecie :)


Szpilki/pumps - Atmosphere
Spodnie/trousere - Mexx
Koszula/shirt - Cudmoda
Szelki/braces - no name
Torebka/bag - OASAP

68 komentarzy:

  1. torebka najlepsza :)
    klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psepani ! Psepani! Pięknie Pani wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D dobre ;)

      piękny zestaw :) faktycznie widziałabym tu czerwoną szminkę ale jeszcze by uwaga na sam początek poleciała ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Proszę się tutaj MOi Drodzy nie śmiać, bo ja mogę być również z drugiej strony, jestem z wykształcenia pedagogiem :)

      Usuń
  3. zazdroszcze Ci wiedzy historycznej, ja mam tylko podstawy i ciągle jeszcze jakoś nie dojrzałam, aby zrozumieć to wszystko. Zestaw omg, wiem, że nie wypada ale jest mega seksowny, czy tylko ja to widze ?? :) koszula rewelacja ! całusy

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię historię ale najbardziej interesuję się starożytnym Egiptem .. no cóż kiedyś chciałam zostać archeologiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO to możemy podać sobie rękę, ja też najbardziej lubię Starożytność i też chciałam być archeologiem :)

      Usuń
  5. wow !!

    na prawdę super look !!
    też lubię kokardę zawiązaną do białej koszuli - nawet wykorzystałam to w jednej z moich stylizacji
    :)

    torebka pięknie komponuje się z kwiatami w tle :)))

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion




    :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestawik ,elegancja i prostota!
    zastanawia mnie ,że ludzie po takim 1 września nadal zostają osobami wierzącymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko ;*

    paaulinkaaa.blogspot.com zapraszam *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne połączenie szelek i koszuli! kocham to :) gdyby zaczynał mi się rok szkolny to zainspirowałabym się Twoją stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe, zarówno trochę ma w sobie męskiego look'u, jak i kobiecości;)
    Świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdziwy 1 września w Twoim dzisiejszym look'u, świetny pomysł z ta czerwona torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit:) powiedziałabym, że jest doskonały nie tylko na rozpoczęcie roku, ale także do pracy!:) Wtedy można też zaszaleć z czerwoną szminką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejnyświetny zestaw,uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne wpasowałaś się z outfitem w datę :) uwielbiam męskie elementy w kobiecych sylwetkach <3 szelki świetnie tu robią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nieźle!
    pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też II Wojnę Światową znam z relacji świadka - mojej prababci. Takie opowieści są zawsze pełne emocji i o tysiąc razy lepsze od zapisanych stron w podręcznikach.
    Uroczo wyglądasz z tą kokardą pod szyją, sama też często taką sobie wiąże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niestety takie opowieści są dużo bardziej straszne!

      Usuń
  17. Ten strój jest stworzony do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. slicznie wygladasz...cudowna stylizacja, a te szelki sa genialne:)))sama mam tez ale czerwone:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za uczennica:)... Wzorowa na pewno, ale ma w sobie ten pazur!

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!To jest po prostu mega!Zestaw wspaniały,Ty wspaniała w tym wszystkim:*
    Szelki zrobiły robotę-jest inaczej i bardzo mi się to podoba:]

    OdpowiedzUsuń
  21. I jest czad!!!!!!!!!!!! Normalnie jestem pod wrażeniem!!! Szelki......... uwielbiam!!!!!!! Kocham ten zestaw !!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit! <3

    http://littlemissbirdy.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. szelki są kultowe, bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Badzo ugrzecziony wyglad :) a szelki nie wiem dlaczego tez kojaza mi sie zes szkola. Tak to byl smutny rozdzial historii i tez niestety wplynal na ustoj jaki po wojnie nastapil. Powstanie Warszawskie bylo ostatnim krzykiem, zeby zastopowac co potem nadeszlo niestety nie udalo sie i przez kolejne lata inny szaleniec trzasl blokiem komunistycznym. Cale to pokolenie naszych dziadkow i rodzicow niestety mialo bardzo podgorke. Ciesze sie, ze zyjemy w miare spokojnych czasach i mozemy sobie gadac o ciuszkac zamiast dojrzewac zawczesnie i patrzec na nieszczescie i smierc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, choć to idzie w drugą stronę, pokolenie wojenne ceniło pewne wartości, które w naszym "wygodnym" świecie zanikają.

      Usuń
  25. Kapitalny zestaw! Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląd kapitalny, wszystko na plus ! Zapraszam do mnie, może jakieś rady ? ;) http://malua5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie grzeczne stylizacje wyglądają u dorosłych kobiet bardzo sexy;) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz bosko! Pasuje Ci to zestawienie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tak seksowny strój w szkole - nie nie nie hehehehe- jak tu by sie chłopcy mieli niby skupić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, zapięta po szyję, spodnie, zero prowokacji :)

      Usuń
  31. śliczna torebka ! obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam madame-brunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerń i czerwień to takie sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana idealnie jest!! (i bez tej czerwonej szminki ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham klasykę, świetnie ją ożywiłaś torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paulina za strój 6 z plusem - wyglądasz jak prymyska ;), tylko czy w tą czerwoną torebeczkę wejdą Ci wszystkie książki i zeszyty ;p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie wejdą, ale nie muszą, jestem pedagogiem, więc mogę być od tej drugiej strony biurka :)

      Usuń
  36. koszula z kokardą wygląda świetnie, torebka jest rewelacyjna i w fajnym kolorze, ożywia całą stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  37. czysta elegancja, bez zbędnych dodatków ;)
    jak zwykle jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  38. idealna koszula:) podoba mi sei:)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładnie wyglądasz :) JA jednak czerwieni bym nie dodawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mmm- stylowo :)

    -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny look!!! Czerwony genialnie tu pasuje, faktycznie przydałaby się też czerwona szminka :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Doskonały strój na rozpoczęcie roku szkolnego. Gdyby uczące się jeszcze "Modne Polki" zechciały wziąć z Tego zestawu przykład - szkoła wyglądałaby fantastycznie elegancko. Nawet tę czerwoną torebkę darowałabym tak ubranej uczennicy, bo ślicznie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastycznie wyglądasz, urocze są te szelki;) Od jakiegoś czasu też poluje na jakieś;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Torebka jest fantastyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. muszę chyba teraz wygrzebać z szafy swoje szelki w których jakoś tak nieśmiele tylko raz byłam....
    no bo widzę że szelki fajowo wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń