sobota, 15 września 2012

Back to th basics...


No i stało się... Koniec ze zdjęciami w pięknych okolicznościach przyrody, jesień nastała i basta!
W związku z tym wróciłam do początków, czyli do samowyzwalacza i tła w postaci mojego mieszkania. Aparat z dobrym obiektywem pozostaje w kwestii planów, dlatego musicie mi wybaczyć, ale zdjęcia będą średnie, mój malutki Cannon więcej z siebie nie wyciśnie, choćbym nie wiem jak ładnie go prosiła :)
Torba BOSTON RIVET BAG, która doznała awarii już po pierwszym użyciu, została na szczęście naprawiona, więc mogę się nią cieszyć na nowo. Modlę się tylko, żeby nie poleciały nity przy rączce, bo tego już raczej szewc nie naprawi... Tak, moja ciocia zaniosła mi ją do naprawy u.... szewca :) Dał chłopina radę i kasy nie wziął wiele, całe 4 zł, a wymienił też nit z drugiej strony. Uroki zakładzików w małych miejscowościach, w Częstochowie pewnie zapłaciłabym ze 20-30 zł, gdybym oczywiście miała tylko czas, żeby ją zanieść...
Szorty pochodzą z resztek wyprzedaży w H&M, skusiłam się na nie, bo są eleganckie i mają fajny fason.
Wskoczyłam wczoraj do Galerii po nowy jesienny H&M magazyn, zmierzyłam po raz kolejny bordowe spodnie, pooglądałam tweedowe marynarki, stwierdziłam, że to nie to, kupiłam właśnie szorty i wróciłam do domu. Strasznie jest mieć w głowie pewien fason, kolor ubrania i nie móc znaleźć w żadnym sklepie. Ciężki ze mnie typ, jeśli chodzi o zakupy, ale jestem i byłam taka od zawsze. Wybredniak klasy lux plus gabaryty wyrośniętej dziesięciolatki :) Trencz kupowałam trzy lata, teraz drugi rok poluję na idealne beżowe spodnie, nie rurki, bardziej chinosy, mam nadzieję, że w końcu trafię...
Tymczasem dziś zestaw klasyczny, z białą koszulą, przełamany czernią butów, torebki i paska.


Pantofle/shoes - Ryłko
Torebka/bag - OASAP
Szorty/shorts - H&M
Pasek/belt - Bally
Koszula/shirt - Banana Republic

81 komentarzy:

  1. Alez zgrabniara z Ciebie. Wygladasz w tym stroju chyba najkorzystniej ze wszystkich:) Masz nogi do samego nieba!!! ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest świetna, ogólnie podoba mi się całe zestawienie, jest to co lubię czyli szpilki i biała bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, mam coraz większy sentyment do klasyki i białych koszul :)

      Usuń
  3. aaaaaaaaale Ty kobietko masz nogi ;D bluzeczka też bardzo ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój "biurowy" look :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, elegancki zestaw. Nogi niesamowite, aż do nieba;D
    Dobrze Ci z tym szewcem, w moim mieście to sobie za najgłupszą rzecz liczą jak za zboże...
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na drugiego posta u mnie, na pyzoletce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za nogi fiu fiu! Zestaw prosty, lecz elegancki, pasuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już spać po nocach nie mogę, bo zastanawiam się, jak będą wyglądały moje zdjęcia jesienią, a co dopiero zimą! Twoje wyszły całkiem nieźle, choć przyznam, że zawsze miło się patrzyło na otaczającą Cię roślinność.
    Masz piękną torebkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja sobie też nie wyobrażam zdjęć zimą!

      Usuń
  9. Przepięknie wyglądasz! Spodenki bardzo mi się podobają, jak i torebka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka świetna! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. extra ! fantastyczna torba !

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz wspaniale! <3
    Torba z ćwiekami cudowna, piękne połączenie :)
    Bardzo fajny blog, obserwuję od dawna i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, również obserwuję CIę od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  13. sama też będę teraz miała więcej fotek z wewnątrz mieszkania,aniżeli z zewnątrz,bo ani myślę zdejmować wierzchniego okrycia do zdjęć,na tym chłodzie:)
    fajnie wyglądasz,z uśmiechem szalenie Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. więcej uśmiechu na zdjęciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny look !!!
    mam podobne spodenki - ale jakoś schowałam je już na dno szafy i zostawiłam tylko czarne....

    ale przejdźmy do najważniejszego ...
    do torebki !!!!

    jest po prostu prześliczna !!!

    ja właśnie polowałam na podobną i dzisiaj zakupiłam w Hausie :)

    zgadzam się, że w tych sklepach nic nie ma...
    człowiek idzie - chce kupić teoretycznie coś konkretnego i okazuje się, że nic się nie spodobało....

    co do zdjęć - ja ciągle radzę sobie ze samowyzwalaczem i zwykłą cyfrówką,
    także znam ten ból - ale co tam :) jakoś trzeba dawać radę !!


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo Ci zazdroszczę tej torebki,piękne zdjęcia:)
    a o uśmiech też ja poproszę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne szorty... Ja też szukam idealnych beżowych spodni... Na razie zaliczyłam wpadkę ;-/ ale mam już na oku pewną parę - właśnie beżowych rurek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja marzę o chinosach w kolorze beżu, ale bezskutecznie...

      Usuń
  18. u Ciebie w komentarzach będę monotonna, bo...po prostu bardzo mi sie podoba Twój styl i każdy look kóry prezentujesz!!i jak zwykle pisze , super!!a wogóle masz extra figurę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, wieje z Twojego komentarza pozytywną energią, którą chętnie przyjmę :)

      Usuń
  19. swietna! jestes mega kobieca!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana powiem tak! Uwielbiam krótkie doły i długie góry!!!! WIELBIĘ CAŁYM SERCEM DLATEGO TEŻ WIELBIĘ CIEBIE!!! :*** Torba jest boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tej torebki!!:)

    Podobają mi się też szorty z wyższym stanem. Wyglądają bardzo stylowo:) Piękny elegancki set - w takich lubię Cię najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna torebka:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. potwierdziłaś właśnie regułę, że biała koszula ze wszystkim dobrze wygląda ;) fajny zestaw. jak kupisz te bordowe spodnie, to pokaż je jak najszybciej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, czy je kupię, bo widzę na co drugim blogu i powoli przestają mi się podobać...

      Usuń
  24. bardzo fajnie połączyłaś białą koszule z tego typu spodenkami! całość prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. patrze i poodziwiam. Jest super. Masz ładne mieszkanie moja droga. Co do zdjęć na zewnątrz...nie przejmój się chłdem. Zawsze można coś cyknąć jeśli temperatura nie spada za nisko. Nie mogę się doczekać na zrobienie ci zdjęć. Fotki w ostrej rockowej stylizacji z mega czerwonymi ustami...pozdrawiam i zapraszam na blga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale koniecznie stylizacja Dżasty, oddam się w jej ręce :)

      Usuń
  26. dokładnie, to jest straszne, mieć w głowie jakiś fason/model i nie móc go nigdzie znaleźć.. no cóż, jesteśmy zdane na łaskę i niełaskę sieciówek;( ja właśnie wymarzyłam sobie piękny, bordowy kuferek, a takiego jaki bym chciała nigdzie nie ma!

    PS Twoja torba jest boska, pozdrawiam live.enjoy.create;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z dodatkami to można sobie jakoś poradzić, ale spodnie nie dość, że fason i kolor, to muszą jeszcze dobrze leżeć. A na mnie wyszystko za duże w pasie, albo niefajnie się układa, itp.

      Usuń
  27. ale masz świetne szorty! Leżą na Tobie idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing bag! Now following.

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam wszystkie zestawy z białą koszulą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szyk i elegancja :) ...i torebka cudna! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny outfit,bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pieknie, klasycznie a torebeczka, ktora juz uwielbiam, dodala malego pazurka do ugrzecznionej stylizacji. Ja tez sie zastanawiam czy nie bede musiala przeniesc sie do pomieszczen domowych ale jak narazie ladna pogoda szaleje :). Ja szukam idealnej czerwonej torebki i juz jestem zla, bo bardzo mi potrzebna a od paru zezonow czerwony poszedl do budy :) i nikt nic ciekawego nie prezentuje. Chyba bede musiala przystac na cos przesciowego czerwonego. Mam nadzieje, ze tobie w koncu uda sie znalezc wymarzone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że Ty znajdziesz torebkę idealną!

      Usuń
  34. Świetne nogi!

    P.S Z tych urywków widać, że masz świetnie urządzone mieszkanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio pomyślałam podobnie jak Ty, że kończy się lato i trzeba wrócic do zdjęc w domu:P
    Mnie też podoba się Twoja torba, lubię klasykę , biała bluzka więc na TAK!!!
    ZSauważyłam, że jesteś z Częstochowy hmmm więc lokalny patriotyzm każe mi wpisac Cię do obserwowanych blogów, bo ja jestem ze Słonecznej Kalifornii:P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja również pozdrawiam Słoneczną Kalifornię :)

      Usuń
  36. Świetna torebka! Buty też wpadły mi w oko ; ))

    OdpowiedzUsuń
  37. Też wolę zdjęcia za zewnątrz,ale cóż robić kiedy np. pada deszcz :(
    Co do stroju to spodenki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz KOchana choć dwie małe urocze fotografki :) a ja samowyzwalacz :)

      Usuń
  38. Bardzo fajny zestaw:) a tej torby to tak Ci zazdroszczę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna torba <3
    biznesowy look
    pozrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam koszule :) wygladasz przecudownie, sliczna jestes ! Masz świetnego bloga, dodałam Cie do obserwowanych i na pewno będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jejku jakaś śliczna torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądasz, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny, elegancki zestaw:)
    Pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. nie jest jeszcze tak źle, żeby nie robić zdjęć na dworze. możemy się jeszcze nacieszyć złotą jesienią, później będzie gorzej;) dale fakt, zdjęcia w domu to trudna rzecz i trzeba się nagimnastykować, żeby dobrze wyszło.. obyśmy przetrwały tę zimę!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj marnie to widzę, chyba, że uda mi się w miarę szybko zmienić aparat

      Usuń
  45. klasyka - to co lubię najbardziej. Zdjęcia z samowyzwalacza - trzeba się nieźle wysilić, że aparat zrozumiał naszą wizję, po wielu próbach stwierdziłam, że jeśli mój fotograf będzie w gotowości to wyjdę z nim nawet przy - 20 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Akurat w przypadku Twoich zdjęć, tło jest mało istotne, bo Ty zawsze wyglądasz genialnie i skupiasz na sobie całą uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiem co napisać, bo bardzo mi miło to za mało za takie słowa :)

      Usuń
  47. Genialnie!
    Ale masz zgrabne nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. KOchani, dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie ! elegancko i delikatnie, uwielbiam takie stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie klasyczne zestawienia. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. o, widzę wyrocznia modowa się trafiła :) Ale do Horodyńskiej czy Fijał to Ci jeszcze jednak dużo brakuje...

      Usuń